Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг
Підтеми:
- маркетинг B2B
- маркетинг аграрний
- маркетинг антикризовий, маркетинг антикризисный
- маркетинг банківський, маркетинг банковский
- маркетинг библиотечно-информационный
- маркетинг бібліотечний, маркетинг библиотечный
- маркетинг-бюджет
- маркетинг в АПК
- маркетинг взаємодії
- маркетинг виборчий
- маркетинг виробничий
- маркетинг вирусный
- маркетинг відносин
- маркетинг в компании
- маркетинг внутрішній, маркетинг внутренний
- маркетинг впечатлений
- маркетинг в Україні
- маркетинг глобальний
- маркетинг гостинності
- маркетинг державний
- маркетинг дитячий
- маркетинг екологічний
- маркетинг електронний
- маркетинг енергії
- маркетинг "зелений", маркетинг "зеленый"
- маркетинг знань
- маркетинг зовнішній
- маркетинг і бізнес
- маркетинг інвестиційний
- маркетинг інноваційний, маркетинг инновационный
- маркетинг інтегрований
- маркетинг інтерактивний
- маркетинг інформаційний, маркетинг информационный
- маркетинг кадровий
- маркетинг Китаю
- маркетинг коммерческий
- маркетинг комунікаційний
- маркетинг конкурентний
- маркетинг-консалтинг
- маркетинг корпоративный
- маркетинг личности
- маркетинг-логістика
- маркетинг медичних послуг
- маркетинг міжнародний, маркетинг международный
- маркетинг мобільний, маркетинг мобильный
- маркетинг муніципальний
- маркетинг некомерційний
- маркетинг освітніх послуг
- маркетинг партизанский
- маркетинг партнерський
- маркетинг персоналу
- маркетинг персональный
- маркетинг підприємства
- маркетинг полевой
- маркетинг політичний, маркетинг политический
- маркетинг послуг, маркетинг услуг
- маркетинг предпринимательский
- маркетинг продукції
- маркетинг промисловий, маркетинг промышленный
- маркетинг прямий, маркетинг прямой
- маркетинг регіональний
- маркетинг робочої сили
- маркетинг системний
- маркетинг системно-рефлексивний
- маркетинг сітьовий, маркетинг сетевой
- маркетинг событийный = ивент-маркетинг
- маркетинг современный
- маркетинг соціальний
- маркетинг соціальний, маркетинг социальный
- маркетинг спорту
- маркетинг стратегічний, маркетинг стратегический
- маркетинг страховий
- маркетинг страхових послуг, маркетинг страховых услуг
- маркетинг страховой
- маркетинг супермаркету
- маркетинг телефонный
- маркетинг території, маркетинг территории
- маркетинг торговий, маркетинг торговый
- маркетинг торгового предприятия
- маркетинг туристичних послуг
- маркетинг у ВНЗ
- маркетинг у соціальних мережах
- маркетинг фінансовий
- маркетинг холістичний
- маркетинг ценностей
- маркетинг цифровий
- маркетинг цільовий
- маркетинг эмпирический
Документи:
- Clarke, D. G. Marketing Analysis and Decision Making [Текст] : Text and Cases with Lotus 1-2-3 / D. G. Clarke. – Redwood City : The Scientific Press, 1987. – 440s. – ISBN 0-89426-083-9.
- Engel, J. F. Promotional Strategy [Текст] : Managing the Marketing Communications Process / J. F. Engel, M. R. Warshaw, T. C. Kinnear. – Fifth Edition. – Homewood : Richard D. IRWIN, inc., 1983. – 655s. – ISBN 0-256-02846-Х.
- Furlong, C. Marketing for keeps [Текст] : Building your business by retaining your customers / C. Furlong. – New York : John Wiley & Sons, 1993. – 244s. – ISBN 0-471-54017-Х.
- Halal, W. Internal markets [Текст] / W. Halal, A. Geranmayen, J. Pourdenhad. – New-York : John Wiley & Sons, Inc, 1993. – 300s. – ISBN 0-471-59364-8.
- Hutt, M. D. Industrial Marketing Management [Текст] : A Strategic View of Business Markets / M. D. Hutt, T. W. Speh. – Second Edition. – Chicago : The Dryden Press, 1984. – 632s. – ISBN 0-03-069307-1.
- Kinnear, T. C. Principles of Marketing [Текст] / T. C. Kinnear, K. L. Bernhardt. – Glenview : Scott, Foresman and Company, 1983. – 817s. – ISBN 0-673-15486-6.
- Kotler, P. Marketing Management [Текст] : Analysis, planning, implementation, control / P. Kotler. – Seventh Edition. – Englewood Cliff : PRENTICE HALL, 1988. – 756s. – ISBN 0-13-552480-6.
- McCartby, E. J. Wasic Marketing a Managerial Approach [Текст] / E. J. McCartby, W. D. Perreault. – Nintb Edition. – Homewood : IRWIN, 1987. – 749s. – ISBN 0-256-03649-7.
- McCarthy, Jerome E. Applications in Basic Marketing [Текст] : Clippings from the Popular Business Press / Jerome E. McCarthy. – Boston : Irwin, 1995. – 108s. – ISBN 0-256-16644-7.
- Myers, Leo O. Debtor-creditor relations [Текст] : Manual and Forms / Leo O. Myers. – New-York : John Wiley & Sons, Inc, 1994. – 734s. – ISBN 0-471-11225-9.
- Pappas, J. L. Managerial economics [Текст] / J. L. Pappas, M. Hirschey. – Sixth Edition. – Chicago : The Dryden Press, 1990. – 826s. – ISBN 0-03-031202-7.
- Perreault, W. Basic Marketing [Текст] / W. Perreault, E. McCarthy. – Edition twelfth. – Boston : Irwin, 1996. – 834s. – ISBN 0-256-13990-3.
- Rotbschild, M. L. Marketing Communications [Текст] : From Fundamentals to Strategies / M. L. Rotbschild. – Lexington : D.C.Heath and Company, 1987. – 780s. – ISBN 0-669-07210-9.
- Tull, D. S. Marketing Research [Текст] : Measurement and Method / D. S. Tull, D. І. Hawkins. – Fourth Edition. – New York : Macmillan Publishing Company, 1987. – 845s. – ISBN 0-02-421910-Х.
- Urban, G. L. Design and Marketing of New Products [Текст] / G. L. Urban, J. R. Hauser. – Englewood : Prentice-Hall, 1980. – 618s. – ISBN 0-13-201269-3.
- Абильдина, А. Ш. Маткетинговый подход к управлению деятельностью промышленных предприятий [Текст] / А. Ш. Абильдина // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 10. – С. 238-244.
- Абрамова, Г. П. Маркетинг [Текст] : вопросы и ответы / Г. П. Абрамова. – М. : Агропромиздат, 1991. – 159с. – (Рыночная экономика для всех). – ISBN 5-10-002751-7.
- Азарян, Е. М. Международный маркетинг [Текст] : Учебное пособие / Е. М. Азарян. – К. : ИСМО МО Украины, НВФ "Студцентр", 1998. – 200с. – ISBN 5-7763-8837-6.
- Алешина, И. В. Паблик Рилейшнз для менеджеров [Текст] : Курс лекций / И. В. Алешина. – М. : ИКФ "ЭКМОС", 2002. – 480с. – ISBN 5-94687-010-6.
- Аль-Газу, Мохамед Международне маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины и стран Ближнего Востока [Текст] / М. Аль-Газу // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 3. – С. 123-130.
- Андрейчиков, А. В. Применение метода анализа иерархий при проведении маркетинговых исследований (на примере рынка легковых автомобилей класса В) [Текст] / А. В. Андрейчиков, М. В. Полозов, В. С. Ращевский // Изв.ВУЗов.Машиностроение. – 2006. – № 3. – 65-72.
- Андрусенко, Г. А. Основы маркетинга [Текст] : Учеб.пособие / Г. А. Андрусенко ; МО Украины.Харьк.гос.аграрн.ун-т. – К. : УМК ВО, 1992. – 176с. – Библиогр.с.175. – ISBN 5-7763-1374-0.
- Ареф'єва, О. В. Основні чинники міжнародного моніторингу і регулювання обміну товарами з урахуванням потенціалу столиць [Текст] / О. В. Ареф'єва, О. П. Луцій // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 6. – 92-98.
- Армстронг, Г. Маркетинг [Текст] : Загальний курс:Пер. з англ / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – 5-е вид. – К. : "Діалектика", 2001. – 608c. – ISBN 5-8459-0131-6.
- Артімонова, І. В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 4. – С. 94-101.
- Архипова, Л. В. Популярно о маркетинге [Текст] / Л. В. Архипова, Б. В. Сребник. – М. : Профиздат, 1991. – 80с. – (Б-чка профсоюз. активиста; N 13).
- Асамоах-Черемех, Дж. Вплив маркетингу на виявлення та протидію загрозам економічній безпеці підприємств легкої промисловості України [Електронний ресурс] / Дж. Асамоах-Черемех, С. А. Матюх // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 49-54. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.49.54.
- Асамоах-Черемех, Дж. Вплив маркетингу на виявлення та протидію загрозам економічній безпеці підприємств легкої промисловості України [Текст] / Дж. Асамоах-Черемех, С. А. Матюх // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 49-54. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.49.54.
- Багиев, Г. Л. Маркетинг и стимулирование сбыта в системах энергетики [Текст] : Обзорная информация / Г. Л. Багиев, Д. М. Воскобойников. – Рига : ЛИЦ, 1990. – 106с : ил., табл.
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : Навчальний посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць ; МОН України. – К. : ВД "Професіонал", 2004. – 224 с. – ISBN 966-8556-29-1.
- Батра, Р. Рекламный менеджмент [Текст] : Пер. с англ / Р. Батра, Д. Майерс, Д. Аакер. – 5-е изд. – М.; СПб.; К. : Издательский дом "Вильямс", 1999. – 784с : ил. – ISBN 5-8459-0018-2.
- Бегма, В. Проблеми розвитку технологічного маркетингу [Текст] / В. Бегма, Ю. Терещенко // Економіка України. – 2002. – № 9. – 22-24.
- Березин, И. С. Маркетинговый анализ [Текст] : Принципы и практика. Российский опыт / И. С. Березин. – М. : Изд-во Эксмо, 2002. – 400 с. – ISBN 5-699-00025-9.
- Беспалюк, Х. М. Застосування системного підходу до управління бізнес-портфелем підприємства [Текст] / Х. М. Беспалюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 668 : Проблеми економіки та управління. – С. 224-228.
- Близнюк, В. Міжнародний стратегічний маркетинг: сутність та проблеми втілення [Текст] / В. Близнюк // Вісник київського державного торговельно-економічного університету. – 1998. – № 3. – 52-59.
- Бобров, В. Б. Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу [Текст] : Ок. 40000 терминов / В. Б. Бобров. – М. : РУССО, 1997. – 699с. – ISBN 5-88721-065-6.
- Бойко, М. Методичні основи розрахунку показників ефективності брендингу в туризмі [Текст] / М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2010. – № 2. – С. 55-65.
- Бондаренко, Т. М. Інформаційно-аналітична система маркетингового дослідження з використанням GRID-системи жорстких та експертних оцінок [Текст] / Т. М. Бондаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 10. – С. 141-149.
- Боровик, О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти [Текст] / О. Б. Боровик, Т. Ю. Резутіна // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. б-к ЗВО (Одеса, 4-6 лип. 2018 р.) / МОН України, НБ ім. М. Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, НБ ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ, 2018. – С. 41-51.
- Братаніч, Б. В. Соціально-орієнтований освітній маркетинг у стуктурі філософсько-освітнього знання [Текст] / Б. В. Братаніч // Наука. Релігія. Суспільство. – 2005. – № 1. – 161-167.
- Бровкова, Е. Г. Основы маркетинга [Текст] / Е. Г. Бровкова. – К. : Сирин, 1999. – 118с. – ISBN 5-7763-1627-8.
- Брусенцева, М. В. Встановлення сутності поняття "маркетингова стратегія окремого виду бізнесу" [Текст] / М. В. Брусенцева // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2018. – Вип. 31. – С. 122-132.
- Бун, Л. Современный маркетинг [Текст] = Contemporary Marketing : Учебник для студентов внз: Пер. с англ / Л. Бун, Д. Куртц. – 11-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити, 2005. – 1039 с. – (("Зарубежный учебник")). – ISBN 5-238-00888-0.
- Бурєнніков, Ю. Ю. Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 12-16.
- Бурєнніков, Ю. Ю. Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту [Текст] / Ю. Ю. Бурєнніков // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 12-16.
- Васютинська, Ю. О. Товарна політика підприємства та проблеми її формування [Текст] / Ю. О. Васютинська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 3. – С. 138-142.
- Вачевський, М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства [Текст] / М. Вачевський // Економіка України. – 2003. – № 12. – 34-39.
- Вачевський, М. В. Маркетинг [Текст] : Формування професійної компетенції: Підручник / М. В. Вачевський ; МОН України. – К. : Вид. дім "Професіонал", 2005. – 512 с. – ISBN 966-8556-86-0.
- Вачевський, М. В. Маркетинг для менеджера [Текст] / М. В. Вачевський, М. І. Долішний, В. Г. Скотний. – Стрий : Просвіта, 1993. – 139 с.
- Вачевський, М. В. Промисловий маркетинг [Текст] : Основи теорії і практики; Навчальний посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський ; МОН України. – К. : Центр навч. літ-ри, 2004. – 256 с. – ISBN 966-8568-18-4.
1
2
3
4
5
6
7
|