Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
маркетинг
маркетинг електронний
Документи:
Дзюбіна, А. В.
Диференціація основних складових електронного бізнесу [Текст] / А. В. Дзюбіна, К. О. Копець Г. Р. Дзюбіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. – 2018. – № 897, Вип. 2. – С. 16-19.
Дражниця, С. А.
Електронна комерція [Текст] : навчальний посібник / С. А. Дражниця. – Львів : Новий світ - 2000, 2013. – 182 с. – (Вища освіта в Україні). – ISBN 978-966-418-216-1 : 83,00 грн.
Інтернет як комунікаційний інструмент на службі вищих навчальних закладів – перспектива для освітніх ринків Польщі та України [Текст] / А. Кісьолек, О. Карий, П. Кобіс, О. Прокопенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2018. – № 899. – С. 91-99.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'