Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг промисловий, маркетинг промышленный
Документи:
- Акимова, И. М. Промышленный маркетинг [Текст] : монография / И. М. Акимова. – 2-е изд., стер. – Киев : Знання, 2001. – 294 c. – ISBN 966-620-076-7 : 25,70 грн.
- Акимова, И. М. Промышленный маркетинг [Текст] / И. М. Акимова. – К. : Знання, 2000. – 294 c. – ISBN 966-620-023-6.
- Вачевський, М. В. Промисловий маркетинг [Текст] : Основи теорії і практики; Навчальний посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський ; МОН України. – К. : Центр навч. літ-ри, 2004. – 256 с. – ISBN 966-8568-18-4.
- Козак, І. М. Значення інноваційного спрямування інвестиційного процесу для адаптації підприємств фарфоро-фаянсової галузі до ринкових умов [Текст] / І. М. Козак // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 2. – 40-51.
- Корж, М. В. Особенности развития международного маркетинга в промышленной сфере в условиях глобализации [Текст] / М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 1. – С. 73-81.
- Кушнерук, А. С. Зарубіжний досвід розвитку підприємств на засадах промислового маркетингу із застосуванням інформаційних технологій [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 10. – 134-141.
- Кушнерук, А. С. Механізм застосування промислового маркетингу у розвитку корпоративних підприємств: структура, задачі, функції, принципи, особливості [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 12. – 53-60.
- Литвин, М. З. Формування системи доведення товарів промислового призначення малих промислових підприємств до споживачів [Текст] / М. З. Литвин // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 8. – 126-133.
- Мадзігон, В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 3. – С. 101-110.
- Плюсенко, Е. Прибыльное клеймо: [Промышленный маркетинг] [Текст] / Е. Плюсенко // ММ. Деньги и технологии. – 2004. – № 3. – 56-60.
- Старостіна, А. О. Промисловий маркетинг [Текст] : Теорія. Світовий досвід. Українська практика : підручник / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченко ; за ред. А.О. Старостіної. – К. : Знання, 2005. – 764 с. – (Європейський маркетинг). – ISBN 966-346-032-6 : 93,00.
|