Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг освітніх послуг
Документи:
- Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу : (на прикладі Німеччини) [Текст] / М. Гладченко // Вища школа. – 2014. – № 3-4. – С. 92-99.
- Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ [Текст] / В. Дмитрієв // Вища освіта України. – 2013. – № 1. – С. 57-62.
- Дмитрієв, В. Ю. Компоненти маркетингового середовища вишу [Текст] / В. Ю. Дмитрієв // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 25 - 27 вересня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 26-28.
- Жиляєв, І. Ризики національної системи освіти у зв'язку з приєднанням до Світової організації торгівлі [Текст] / І. Жиляєв // Віче. – 2008. – № 9-10. – С. 50-51.
- Лисак, О. Б. Освіта іноземців в Україні: сучасний стан, проблеми та маркетинговий погляд на шляхи їх подолання [Електронний ресурс] / О. Б. Лисак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 4. – С. 102-107.
- Лисак, О. Б. Освіта іноземців в Україні: сучасний стан, проблеми та маркетинговий погляд на шляхи їх подолання [Текст] / О. Б. Лисак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 4. – С. 102-107.
- Поляк, О. Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг [Текст] / О. Поляк // Вища освіта України. – 2013. – № 2. – C. 89-94.
- Чумаченко, Т. М. Важливість комунікативної політики у сфері освітніх послуг [Текст] / Т. М. Чумаченко, Г. В. Скиба // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2006. – № 4. – 81-82.
- Науковий вісник Національного гірничого університету [Текст] : Науково-технічний журнал. N 4. – Дніпропетровськ : НГУ, 2006. – 124 с.
|