Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг політичний, маркетинг политический
Документи:
- Акайомова, А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [Текст] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. – 2010. – № 1. – С. 54-60.
- Акімов, Д. До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні [Текст] / Д. Акімов // Політичний менеджмент. – 2007. – № 6. – 37-46.
- Золотухін, Е. Політичний маркетинг: багатозначність поняття [Текст] / Е. Золотухін // Політичний менеджмент. – 2007. – № 5. – 13-22.
- Кочубей, Л. Категоріальне осмислення виборчих процесів [Текст] / Л. Кочубей // Політичний менеджмент. – 2005. – № 4. – 57-68.
- Купцов, А. Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу [Текст] / А. Купцов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2003. – № 1. – 125-136.
- Полторак, В. Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній [Текст] / В. Полторак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – № 1. – 61-79.
- Полторак, В. Соціологія і політичний маркетинг [Текст] / В. Полторак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2003. – № 2. – 5-15.
- Школяр, М. Психологічні аспекти формування іміджу політика [Текст] / М. Школяр // Політичний менеджмент. – 2005. – № 4. – 69-76.
- Шубін, С. Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів [Текст] / С. Шубін // Політичний менеджмент. – 2005. – № 2. – 127-134.
- Щубін, С. Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання [Текст] / С. Щубін // Політичний менеджмент. – 2007. – № 4. – 65-73.
|