Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
маркетинг
маркетинг політичний, маркетинг политический
Документи:
Акайомова, А.
Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [Текст] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. – 2010. – № 1. – С. 54-60.
Акімов, Д.
До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні [Текст] / Д. Акімов // Політичний менеджмент. – 2007. – № 6. – 37-46.
Золотухін, Е.
Політичний маркетинг: багатозначність поняття [Текст] / Е. Золотухін // Політичний менеджмент. – 2007. – № 5. – 13-22.
Кочубей, Л.
Категоріальне осмислення виборчих процесів [Текст] / Л. Кочубей // Політичний менеджмент. – 2005. – № 4. – 57-68.
Школяр, М.
Психологічні аспекти формування іміджу політика [Текст] / М. Школяр // Політичний менеджмент. – 2005. – № 4. – 69-76.
Шубін, С.
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів [Текст] / С. Шубін // Політичний менеджмент. – 2005. – № 2. – 127-134.
Щубін, С.
Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання [Текст] / С. Щубін // Політичний менеджмент. – 2007. – № 4. – 65-73.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'