Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг банківський, маркетинг банковский
Документи:
- Горун, М. В. Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України [Текст] / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 10. – С. 362-369.
- Лютий, І. О. Банківський маркетинг [Текст] : Навчальний посібник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – К. : Знання, 2006. – 395 с. – (Вища освіта ХХІ століття). – ISBN 966-346-089-Х.
- Романенко, Л. Ф. Економіко-математичне моделювання стратегії банку [Текст] / Л. Ф. Романенко, Л. О. Свистун-Золотаренко, О. Г. Чеберяк // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 5. – С. 38-44.
- Солодка, О. О. Ефективність кридитної політики в механізмі банківського маркетингу [Текст] / О. О. Солодка // Фінанси України. – 2011. – № 11. – С. 119-127.
- Унинець, О. М. Фінансовий маркетинг: теоретичні аспекти [Текст] / О. М. Унинець // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 6. – С. 255-259.
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навчальний посібник / за ред. І. М. Буднікевич. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 536 с. – ISBN 978-617-673-192-4 : 290,00 грн.
- Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни "Банківський маркетинг" [Текст] / ВНТУ ; уклад. Н. О. Коваль. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – 25 с. – 34,70 грн.
|