Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
маркетинг
маркетинг інформаційний, маркетинг информационный
Документи:
Жуков, С. А.
Проблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва [Текст] / С. А. Жуков, І. М. Чучка // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 10. – 74-81.
Корчинська, О.
Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві [Текст] / О. Корчинська // Proceedings Of The Eleventh International Scientific-Practical Conference Internet-Education-Scince - 2018, 22-25 May 2018 / Vinnytsia national technical university, Baku state university, Technical university Varna. – Vinnitsia : VNTU, 2018. – С. 200-201.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'