Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг підприємства
Документи:
- Артімонова, І. В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 4. – С. 94-101.
- Васютинська, Ю. О. Товарна політика підприємства та проблеми її формування [Текст] / Ю. О. Васютинська // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 3. – С. 138-142.
- Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
- Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
- Железняк, О. О. Чинники впливу на динаміку збуту товарів в умовах недосконалої конкуренції [Текст] / О. О. Железняк, О. С. Кузьменко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 11. – С. 38-46.
- Коваль, О. Політика просування продукції на споживчий ринок як об'єкт аудиту [Текст] / О. Коваль // Фінансовий контроль. – 2010. – № 3. – С. 37-39.
- Косар, Н. С. Маркетинг в антикризовому управління підприємством [Текст] / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 59-64.
- Лесько, О. Й. Удосконалення маркетингу на підприємствах з промислової переробки молока [Текст] / О. Й. Лесько, Н. С. Бєлінська // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції управління фінансовими та інноваційними процесами в умовах ринкових перетворень" 2 березня 2012 р. / МОНМС України, ВНТУ, ЧНУ ім. Ю. Федьковича, ЗНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 309-313.
- Мних, О. Б. Маркетингові проблеми як відображення рівня ефективності машинобудівних підприємств і міграція людського капіталу [Текст] / О. Б. Мних, І. М. Давидович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 85-92.
- Мокіна, Ю. В. До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві [Текст] / Ю. В. Мокіна, О. С. Лецька // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 3. – С. 68-70.
- Нехай, В. В. Посилення ролі і значимості маркетингу на машинобудівному підприємстві [Текст] / В. В. Нехай // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 2. – С. 96-99.
- Оністрат, О. В. Ефективність рекламної діяльності підприємств [Текст] / О. В. Оністрат // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 7. – С. 127-132.
- Ратушняк, О. Г. Менеджмент та маркетинг [Електронний ресурс] : практикум / О. Г. Ратушняк, Н. М. Тарасюк ; ВНТУ. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018.
- Ратушняк, О. Г. Менеджмент та маркетинг [Текст] : практикум / О. Г. Ратушняк, Н. М. Тарасюк ; ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – 120 с. – 80,50 грн.
|