Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг соціальний, маркетинг социальный
Документи:
- Акимов, Д. И. Социальный маркетинг [Текст] / Д. И. Акимов. – К. : Наукова думка, 2008. – 144 с. – ISBN 978-966-00-0791-8 : 25,00 грн.
- Акимов, Д. И. Маркетинг как технология управления социальными процессами [Текст] / Д. И. Акимов // Економіка та держава. – 2008. – № 2. – С. 6-7.
- Акимов, Д. И. Проблемы формирования концептуальных основ социального маркетинга [Текст] / Д. И. Акимов // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – № 4. – С. 17-20.
- Дідківська, К. В. Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання [Текст] / К. В. Дідківська // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 9. – С. 102-107.
- Лиходій, В. Г. Соціальний маркетинг - нова економічна дисципліна [Текст] / В. Г. Лиходій // Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 12. – С. 64-67.
- Сербан, К. Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі: планування соціальної діяльності некомерційних організацій [Текст] / К. Сербан, О. -І. Маковей // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 4. – С. 440-448.
- Хоменко, П. Г. Сучасні тенденції розвитку маркетингу [Текст] / П. Г. Хоменко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 12. – С. 123-133.
- Шарапа, О. М. Управління відносинами з клієнтами через впровадження CRM-систем як складова ефективного ведення бізнесу [Текст] / О. М. Шарапа // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 7. – С. 175-183.
- Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 978-966-346-349-0 : 45,00.
|