Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
маркетинг
маркетинг стратегічний, маркетинг стратегический
Документи:
Артімонова, І. В.
Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 4. – С. 94-101.
Демків, Я. В.
Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках [Текст] / Я. В. Демків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 171-180.
Мусіна, Л. А.
Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку [Текст] / Л. А. Мусіна // Науково-технічна інформація. – 2011. – № 2. – С. 25-32.
Христофоров, О. В.
Стратегічні підходи до формування ресурсозбережної логістичної системи підприємства [Текст] / О. В. Христофоров, Т. С. Мельник // Вісник ВПІ. – 2003. – № 5. – С. 31-35.
Шпилик, С. В.
Процес формування конкурентної стратегії на прикладі видавництва "Підручники & посібники" [Текст] / С. В. Шпилик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 657 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 124-131.
SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій [Текст] : Навчальний посібник / За ред. Л.В. Балабанової. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2005. – 301 с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 966-8148-92-4.
Эмоциональное влияние в стратегическом маркетинге. Каталог "Журналы Украины 2005" [Текст]. – К. : "Веди Арт ПРИНТ", 2005. – 226 с.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'