Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Боровик, О. Б.
    Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти [Текст] / О. Б. Боровик, Т. Ю. Резутіна
    // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. б-к ЗВО (Одеса, 4-6 лип. 2018 р.) / МОН України, НБ ім. М. Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, НБ ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ, 2018. – С. 41-51.

   У статті розглядаються загальнотеоретичні питання некомерційного напряму маркетингової діяльності бібліотеки - маркетинг особистості бібліотечного фахівця, як внутрішній складник іміджу бібліотечної установи та місце маркетингу особистості у практичній роботі бібліотеки ВДНЗУ "УМСА".

  УДК 027.7-051:023.4


            


Є складовою частиною документа Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи [Текст] : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. б-к ЗВО (Одеса, 4-6 лип. 2018 р.) / МОН України, НБ ім. М. Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, НБ ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ, 2018. – 258 с. – ISBN 978-617-689-301-1 : 43,02 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'