|
Боровик, О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти [Текст] / О. Б. Боровик, Т. Ю. Резутіна // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. б-к ЗВО (Одеса, 4-6 лип. 2018 р.) / МОН України, НБ ім. М. Максимовича КНУ ім. Т. Шевченка, НБ ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ, 2018. – С. 41-51.
У статті розглядаються загальнотеоретичні питання некомерційного напряму маркетингової діяльності бібліотеки - маркетинг особистості бібліотечного фахівця, як внутрішній складник іміджу бібліотечної установи та місце маркетингу особистості у практичній роботі бібліотеки ВДНЗУ "УМСА". |