Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Асамоах-Черемех, Д.
    Вплив маркетингу на виявлення та протидію загрозам економічній безпеці підприємств легкої промисловості України [Текст] / Дж. Асамоах-Черемех, С. А. Матюх
    // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 49-54. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.49.54.

   Визначено види загроз економічній безпеці підприємства з позицій маркетингу. Обґрунтовано доцільність застосування та поетапне наповнення системи маркетингового моніторингу загроз економічній безпеці та визначено основні вимоги до її функціонування. Окреслено групи факторів, що впливають на економічну безпеку підприємства та проаналізовано їх вплив. Наведено особливості стану та перспективи розвитку легкої промисловості в Україні.

  УДК 399.9


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Текст] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – 2022. – № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'