| |
Shafalyuk, O. Reserves for enhancing the effectiveness of neuromarketing research into consumer behaviour in brand development by enterprises [Електронний ресурс] / O. Shafalyuk, A. Tashchenko, . Shafalyuk O. O // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 8-17. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.08.
Представлено результати інтегрованих маркетингових досліджень фізіологічних процесів і даних самооцінювання прийняття рішень споживачів, за виконання ними завдань вибору товарів, розроблених для оцінювання сприйняття і комерційних перспектив альтернативних варіантів дизайн-концепцій упаковки чаю конкретного бренду. Було використано систему відстежування руху зіниць очей, виявлені на основі об'єктивних даних патерни співставлялися з результатами опитування учасників тестування дизайн-концепцій упаковки. Узагальнення результатів досліджень показали, що категоріальні відмінності для ефективної диференціації цінності унікальних товарних пропонувань бренду, а за їх браку, ціни, були важливішими факторами впливу на закупівельні рішення, ніж чинники дизайну та інформативності упаковки. |