Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Shafalyuk, O.
    Reserves for enhancing the effectiveness of neuromarketing research into consumer behaviour in brand development by enterprises [Електронний ресурс] / O. Shafalyuk, A. Tashchenko, . Shafalyuk O. O
    // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 8-17. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.08.

   Представлено результати інтегрованих маркетингових досліджень фізіологічних процесів і даних самооцінювання прийняття рішень споживачів, за виконання ними завдань вибору товарів, розроблених для оцінювання сприйняття і комерційних перспектив альтернативних варіантів дизайн-концепцій упаковки чаю конкретного бренду. Було використано систему відстежування руху зіниць очей, виявлені на основі об'єктивних даних патерни співставлялися з результатами опитування учасників тестування дизайн-концепцій упаковки. Узагальнення результатів досліджень показали, що категоріальні відмінності для ефективної диференціації цінності унікальних товарних пропонувань бренду, а за їх браку, ціни, були важливішими факторами впливу на закупівельні рішення, ніж чинники дизайну та інформативності упаковки.

  УДК 338.2:339.13


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2025. – № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'