Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
маркетинг
маркетинг цифровий
Документи:
Кулиняк, І. Я.
Цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємств: роль, переваги та виклики використання [Текст] / І. Я. Кулиняк, Д. І. Головецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Проблеми економіки та управління". – 2023. – Vol. 7, № 2. – C. 114-125.
Петренко, Д. С.
Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей [Текст] / Д. С. Петренко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 3. – С. 96-104. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104.
Петренко, Д. С.
Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей [Електронний ресурс] / Д. С. Петренко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 3. – С. 96-104. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104.
Просович, О. П.
Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу [Текст] / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. – 2018. – № 897, Вип. 2. – С. 32-38.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'