Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Бурєнніков, Ю. Ю.
    Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков
    // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 12-16.

   Проведено аналіз основних етапів контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту та запропоновано алгоритм системного контролю маркетингової діяльності відповідних організацій.

  УДК 338.22.021.4+656.1


            


Є складовою частиною документа Вісник машинобудування та транспорту [Електронний ресурс] : науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2016. – № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 12





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'