Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
маркетинг у ВНЗ
Документи:
- Бобало, О. Ю. Організаційна структура управління маркетингової діяльністю у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Ю. Бобало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етепи становлення і проблеми розвитку. – С. 16-22.
- Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ [Текст] / В. Дмитрієв // Вища освіта України. – 2013. – № 1. – С. 57-62.
- Дмитрієв, В. Ю. Компоненти маркетингового середовища вишу [Текст] / В. Ю. Дмитрієв // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 25 - 27 вересня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 26-28.
- Лиходій, В. Поліпшення технології підготовки економістів [Текст] / В. Лиходій // Вища школа. – 2011. – № 2. – С. 48-55.
- Петруня, Ю. Є. Організація маркетингу у вищому навчальному закладі [Текст] / Ю. Є. Петруня // Науковий вісник Національного гірничого університету. – 2006. – № 4. – 72-75.
- Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи [Текст] / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. – 2022. – № 1-2. – С. 51-56.
|