Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
брендинг
Підтеми:
Документи:
- Бєлан, А. В. Рекламні технології на базі сенсорного маркетингу [Текст] / А. В. Бєлан // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2048-2050.
- Бойко, М. Методичні основи розрахунку показників ефективності брендингу в туризмі [Текст] / М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2010. – № 2. – С. 55-65.
- Бородич, Л. В. Містобудівні засоби територіального брендінгу (на прикладі смт. Нові Санжари) [Текст] / Л. В. Бородич, В. В. Шулик // Містобудування та територіальне планування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2018. – Вип. № 67. – С. 94-101.
- Волчаста, К. В. Потенціал і перспективи брендингу у діяльності підприємств [Текст] / К. В. Волчаста // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2025-2027.
- Дойль, П. Маркетинг-менеджмент и стратегии [Текст] / П. Дойль. – 3-е изд. – С.Пб : Питер, 2002. – 544 с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00474-1.
- Забуранна, Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 68-76.
- Карачина, Н. П. Еволюція сприйняття брендингу територій в епоху змін [Текст] / Н. П. Карачина // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2058-2060.
- Карачина, Н. П. Етимологія та розвиток трактування економічної категорії «бренд» [Текст] / Н. П. Карачина // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2551-2554.
- Кендюхов, О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [Текст] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 11. – С. 131-137.
- Кумбер, С. Брэндинг [Текст] = Branding / С. Кумбер. – М. : Вильямс, 2004. – 174 с. – ISBN 5-8459-0567-2.
- Мороз, О. В. Теорія сучасного брендингу [Текст] : Монографія / О. В. Мороз, О. В. Пашенко ; МОН України. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. – 104 с. – ISBN 966-641-061-3.
- Мороз, О. В. Філософія і методологія наукових пошуків створення ефективної моделі брендингу на регіональних ринках України [Текст] / О. В. Мороз, О. В. Пашенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. – № 1(46). – С. 17-22.
- Сахаров, В. Є. Застосування торгових марок у просування товарів [Текст] / В. Є. Сахаров, Н. Є. Безрукова // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 7. – 75-85.
- Сібрук, В. Л. Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "LUFTHANSA" [Текст] / В. Л. Сібрук, К. А. Кришкевич // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 4. – С. 71-78.
- Штовба, О. В. Брендингові дослідження в XXI столітті: бібліометричний аналіз [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
- Штовба, О. В. Брендингові дослідження в XXI столітті: бібліометричний аналіз [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
- Штовба, О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 6. – С. 88-90.
- Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 978-966-346-349-0 : 45,00.
|