Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Самохіна, Ж.
    Елементи інформаційного маркетингу в системі електронних комунікацій [Текст] / Ж. Самохіна
    // Бібліотечний вісник. – 2025. – № 1. – С. 58–68.

   Метою статті є висвітлення ефективності втілення системи маркетингових складників з просування електронних інформаційних ресурсів та віддалених послуг у бібліотечноінформаційних структурах, розкриття особливостей інформаційного маркетингу як основи для інноваційного розвитку бібліотек та напрямів його впровадження в бібліотечну діяльність у системі електронних комунікацій.

  УДК 027.021:[025.11+331]


            


Є складовою частиною документа Бібліотечний вісник [Текст] : науково-теоретичний та практичний журнал. – 2025. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'