Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Штовба, О. В.
    Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 6. – С. 88-90.

   Розроблено матрицю-відношення про вплив товарного бренда на показники брендингу. Запропоноване відношення дозволяє на етапі створення бренда налаштувати його профіль під потреби підприємства.

  УДК 339.138


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : науковий журнал / МОНМСУ, ВНТУ. – 2012. – № 6.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'