Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Бєлан, А. В.
    Рекламні технології на базі сенсорного маркетингу [Текст] / А. В. Бєлан
    // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2048-2050.

   Розкрито визначення категорії «маркетингові комунікації» та «сенсорний маркетинг» та проаналізовано його окремі елементи. Розглянуто рекламні методи впливу на споживача з використанням інноваційних технологій.

  УДК 659.19


            


Є складовою частиною документа Науково-технічна конф. підрозділів Вінниц. нац. техн. ун-ту (45 ; 2016 ; Вінниця). Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. [Текст] : збірник доповідей. Т. 3 / Науково-технічна конф. підрозділів Вінниц. нац. техн. ун-ту (45 ; 2016 ; Вінниця) ; МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – 1487 - 2216 с. – 500,00 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'