|
Штовба, О. В. Брендингові дослідження в XXI столітті: бібліометричний аналіз [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 43-51.
Вперше у світовій практиці бібліометричний аналіз здійснено паралельно за двома базами - Scopus та Dimensions, що дозволило глибше дослідити питання шляхом поєднання різних сервісів обох баз. Встановлено, що переважна більшість брендингових публікацій відповідає тематиці бізнесу та менеджменту. Разом з тим має місце сильна тенденція збільшення частки брендингових публікацій, які стосуються культурології, психології, соціально-економічної географії та соціології. Потрохи в брендингових публікаціях збільшується увага до історії, охорони здоров'я, політичних наук та туризму. Найбільше публікацій з брендингу припадає на США, Великобританію та Австралію. |