Н73 |
Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття). – 45,00.
У посібнику розглянуто новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни. Висвітлено найважливіші напрямки сучасного маркетингу: інтегрований маркетинг, соціальний маркетинг, маркетинг знань, брендинг, бенч-маркетинг, аутсорсинг, франчайзинг, маркетинг супермаркету, мерчандайзинг, маркетинг гостинності, шоу-маркетинг, маркетингові війни, міжнародні маркетингові комунікації в аспекті культурних відмінностей, міжнародна реклама і міжкультурний менеджмент, глобальний маркетинг. |