Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
У050я73
Н73          Новітній маркетинг [Текст] : навчальний посібник / за ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с. – (Вища освіта XXI століття). – 45,00.

   У посібнику розглянуто новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни. Висвітлено найважливіші напрямки сучасного маркетингу: інтегрований маркетинг, соціальний маркетинг, маркетинг знань, брендинг, бенч-маркетинг, аутсорсинг, франчайзинг, маркетинг супермаркету, мерчандайзинг, маркетинг гостинності, шоу-маркетинг, маркетингові війни, міжнародні маркетингові комунікації в аспекті культурних відмінностей, міжнародна реклама і міжкультурний менеджмент, глобальний маркетинг.

ISBN 978-966-346-349-0  ББК У050я73


            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
301 - від. книгозберігання 1 1
403- ч/з суспільн. і гуманітар. 1 1
404 абон.суспільн. і гуманітар. 2 2


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'