Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Кендюхов, О. В.
    Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [Текст] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко
    // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 11. – С. 131-137.

   У статті оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їхній основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу.

  УДК 338


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2012. – № 11.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'