Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Просович, О. П.
    Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу [Текст] / О. П. Просович, Ю. С. Боцман
    // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. – 2018. – № 897, Вип. 2. – С. 32-38.

   Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу.

  УДК 339.138


            


Є складовою частиною документа "Львівська політехніка", нац. ун-т. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління [Текст] : збірник наукових праць. № 897. Вип. 2 / "Львівська політехніка", нац. ун-т ; МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2018. – 100 с. – 50,00 грн.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'