|
Петренко, Д. С. Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей [Електронний ресурс] / Д. С. Петренко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 3. – С. 96-104. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104.
На основі проведеного дослідження встановлено, що діджитал-маркетинг активно розвивається та набуває широкої популярності в Україні та світі. Діджитал-маркетинг (або цифровий маркетинг) - це стратегія маркетингу, яка використовує інтернет-технології та цифрові канали зв'язку для просування товарів або послуг. У роботі визначено основні компоненти діджитал-маркетингу (вебсайти, пошуковий маркетинг, соціальні медіа, електронна пошта, контент-маркетинг, онлайн-реклама, аналітика та вимірювання). |