Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Петренко, Д. С.
    Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей [Електронний ресурс] / Д. С. Петренко
    // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 3. – С. 96-104. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104.

   На основі проведеного дослідження встановлено, що діджитал-маркетинг активно розвивається та набуває широкої популярності в Україні та світі. Діджитал-маркетинг (або цифровий маркетинг) - це стратегія маркетингу, яка використовує інтернет-технології та цифрові канали зв'язку для просування товарів або послуг. У роботі визначено основні компоненти діджитал-маркетингу (вебсайти, пошуковий маркетинг, соціальні медіа, електронна пошта, контент-маркетинг, онлайн-реклама, аналітика та вимірювання).

  УДК 339.138


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2023. – № 3.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'