Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Бобровник, В. М.
    Методологія розробки метрик для вимірювання ефективності тригерів та взаємодії зі споживачами у сучасній теорії маркетингу [Електронний ресурс] / В. М. Бобровник, З. М. Андрушкевич
    // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 4. – С. 163-173. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.4.163.173.

   Проаналізовано роль реперних точок як ключових елементів впливу, що формують емоційний зв'язок із споживачем, точок контакту як інструментів передачі маркетингових повідомлень та мікромоментів як короткотривалих, але вирішальних моментів прийняття рішень. Запропоновано інтеграцію реперних точок, точок контакту та мікромоментів у єдину систему, що дозволяє більш точно прогнозувати поведінку споживачів. Систематизовано ключові метрики, що враховують специфіку кожного поняття, включаючи параметри часу, залученості та результативності з урахуванням таких категорій маркетингу як «потреба» та «цінність». Запропоновані метрики дають змогу оцінювати ефективність маркетингових стратегій через показники конверсії, лояльності, впізнаваності бренду та зростання прибутковості у контексті реперних точок, точок контакту та мікромоментів. Проведено порівняльний аналіз підходів до вимірювання ефективності кожного з цих понять, а також сформована траєкторія щодо вибору метрик залежно від завдань маркетингової стратегії.

  УДК 339.138:330.341


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2024. – № 4.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'