Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
бренд, бренди
Підтеми:
Документи:
- Lo, S. C. A study on corporate brand image at first-time adopter behavior [Текст] / S. C. Lo // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 9. – С. 373-380.
- Білан, О. В. Застосування брендингу : переваги і недоліки [Текст] / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 231-235.
- Власенко, О. О. Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок [Текст] / О. О. Власенко // Проблеми науки. – 2007. – № 2. – 39-42.
- Волчаста, К. В. Потенціал і перспективи брендингу у діяльності підприємств [Текст] / К. В. Волчаста // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2025-2027.
- Дмитришин, В. Правові аспекти визнання знака добре відомим в Україні [Текст] / В. Дмитришин // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 2. – С. 23-35.
- Забуранна, Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 68-76.
- Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. – 2008. – № 3. – 4-11.
- Кендюхов, О. Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками [Текст] / О. Кендюхов, С. Димитрова // Економіка України. – 2006. – № 8. – С. 81-85.
- Кононов, О. І. Складові інтелектуального маркетингового капіталу [Текст] / О. І. Кононов // Економіка транспортного комплексу : збірник наукових праць / МОН України, ХНАДУ. – Харків : ХНАДУ, 2019. – Вип. 33. – C. 60-70.
- Костинець, В. В. Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" [Текст] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 6. – С. 80-85.
- Кузнєцова, Я. Ю. Світовий досвід дизайнерських рішень будинків мод [Текст] / Я. Ю. Кузнєцова, М. В. Колісник // Містобудування та територіальне планування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2018. – Вип. № 66. – C. 327-332.
- Музиченко-Козловська, О. В. Інформаційна логістика в туризмі : сутність поняття, мета і [Текст] : завдання / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2014. – № 811 : Логістика. – С. 247-253.
- Несен, Л. М. Збутова політика як фактор формування монополістичної конкуренції [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2061-2065.
- Носкова, Е. В. Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – С. 136-146.
- Плюсенко, Е. Прибыльное клеймо: [Промышленный маркетинг] [Текст] / Е. Плюсенко // ММ. Деньги и технологии. – 2004. – № 3. – 56-60.
- Поліщук, Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 7. – С. 129-137.
- Сагайдак, М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Текст] / М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 11. – С. 85-89.
- Ткачук, О. Контроль вашего бренду в епоху соціальних медіа [Текст] / О. Ткачук // Інтелектуальна власність. – 2019. – № 5. – С. 17-18.
- Хунджра, А. І. Рекламна доброчинність та її вплив на продажі, лояльність до бренду та намір купівлі [Текст] / А. І. Хунджра, Рауф-і-Азам, А. А. Хумайюн // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 468-476.
- Чачуна, А. Реєстрація торговельної марки у спекулятивних цілях [Текст] / А. Чачуна // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 2. – С. 36-38.
- Чорій, М. В. Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесу [Текст] / М. В. Чорій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 118-127.
- Шевелева, Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынков товаров и услуг [Текст] / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 9. – С. 12-16.
- Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 11. – 32-38.
|