Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
Класифікатори
бренд, бренди
бренд товарний
Документи:
Карачина, Н. П.
Етимологія та розвиток трактування економічної категорії «бренд» [Текст] / Н. П. Карачина // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2551-2554.
Прохоров-Лукін, Г.
Поняття спорідненості (однорідності) товарів та/або послуг [Текст] / Г. Прохоров-Лукін // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 2. – С. 51-59.
Штовба, О. В.
Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2012. – № 6. – С. 88-90.
Штовба, О. В.
Класифікація товарних брендів [Текст] / О. В. Штовба // Вісник ВПІ. – 2005. – № 4. – С. 25-33.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'