Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Забуранна, Л. В.
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко
    // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 2. – С. 68-76.

   У статті досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства.

  УДК 338.48


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2012. – № 2.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'