Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Хунджра, А. І.
    Рекламна доброчинність та її вплив на продажі, лояльність до бренду та намір купівлі [Текст] / А. І. Хунджра, Рауф-і-Азам, А. А. Хумайюн
    // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 468-476.

   У статті вивчено взаємозв'язок рекламної доброчинності та продажів, оцінено вплив компаній з рекламної доброчинності на лояльність до бренду та намір купівлі.

  УДК 659


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2012. – № 5.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'