Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
марка торгова (торговельна), марка торговая
Підтеми:
Документи:
- Абдуліна, І. Який принцип вичерпання прав - регіональний чи міжнародний - потрібен Укрїни? [Текст] / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність. – 2016. – № 12. – С. 4-9.
- Андрощук, Г. Порушення прав на торговельні марки в Інтернеті (змішування): аналіз доктрини і правозастосовчої практики ЄС [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. – 2015. – № 8. – С. 38-43.
- Андрощук, Г. Торговельні марки, що стали загальновживаними [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. – 2013. – № 4. – С. 34-42.
- Білан, О. В. Застосування брендингу : переваги і недоліки [Текст] / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 231-235.
- Ганущак-Єфіменко, Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 12. – С. 170-174.
- Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 9. – С. 104-111.
- Гірний, Ю. До проблем зазначення походження товарів, торгових марок та геральдики [Текст] / Ю. Гірний, О. Щепіль // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 3. – С. 60-64.
- Горнісевич, А. Деякі новели другого етапу реформи торговельної марки ЄС [Текст] / А. Горнісевич // Інтелектуальна власність. – 2017. – № 8. – С. 19-25.
- Граковський, Ю. Торговельні марки : загальні положення, бухгалтерський і податковий облік [Текст] / Ю. Граковський // Вісник податкової служби України. – 2009. – № 30. – С. 22-28.
- Долгополова, О. В. Класифікація торгових марок і типи їхніх стратегій [Текст] / О. В. Долгополова // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 1. – 74-79.
- Дорошенко, О. Здоровий глузд повинен перемогти [Текст] / О. Дорошенко // Інтелектуальна власність. – 2013. – № 1. – С. 64-68.
- Жухевич, О. Про практику вирішення спорів, пов'язаних із захистом прав на торговельні марки [Текст] / О. Жухевич // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 7. – С. 28-32.
- Карачина, Н. П. Етимологія та розвиток трактування економічної категорії «бренд» [Текст] / Н. П. Карачина // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2551-2554.
- Кендюхов, О. Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками [Текст] / О. Кендюхов, С. Димитрова // Економіка України. – 2006. – № 8. – С. 81-85.
- Махнуша, С. М. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу [Текст] / С. М. Махнуша // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 1. – 80-86.
- Мироненко, Н. Захист прав на торговельні марки: українська практика та європейський досвід [Текст] / Н. Мироненко // Право України. – 2011. – № 3. – С. 30-39.
- Можаровська, Н. Адміністративно-правові аспекти набуття права на торговельні марки, їх охорони та захисту в Україні [Текст] / Н. Можаровська // Право України. – 2010. – № 2. – С. 143-149.
- Мороз, О. В. Теорія сучасного брендингу [Текст] : Монографія / О. В. Мороз, О. В. Пашенко ; МОН України. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. – 104 с. – ISBN 966-641-061-3.
- Мороз, О. В. Філософія і методологія наукових пошуків створення ефективної моделі брендингу на регіональних ринках України [Текст] / О. В. Мороз, О. В. Пашенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. – № 1(46). – С. 17-22.
- Пахаренко, О. Паралельний імпорт товарів і його українські реалії [Текст] / О. Пахаренко // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 5. – С. 13-19.
- Поліщук, Т. В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 6. – 100-106.
- Потоцький, М. Конфлікт прав на комерційні (фірмові) найменування та торговельні марки [Текст] / М. Потоцький // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 5. – С. 29-34.
- Ромашко, А. Сертифікаційний знак як об'єкт інтелектуальної власності [Текст] / А. Ромашко, О. Литвин // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 9. – С. 21-24.
- Сахаров, В. Є. Застосування торгових марок у просування товарів [Текст] / В. Є. Сахаров, Н. Є. Безрукова // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 7. – 75-85.
- Слободян, С. Поняття, значення та види товарних знаків (торговельних марок) [Текст] / С. Слободян // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 6. – С. 50-55.
- Слободян, С. Про підстави відмови у наданні правової охорони товарним знакам (торговельним маркам) відповідно до чинного законодавства України [Текст] / С. Слободян // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 2. – С. 53-59.
- Ткачук, О. Контроль вашего бренду в епоху соціальних медіа [Текст] / О. Ткачук // Інтелектуальна власність. – 2019. – № 5. – С. 17-18.
- Уманців, Г. Методологічні засади обліку торговельних марок [Текст] / Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит. – 2009. – № 6. – С. 3-10.
- Фінагіна, В. Ризики набуття права інтелектуальної власності на знак, що не використовувався попереднім власником: огляд судової практики [Текст] / В. Фінагіна // Інтелектуальна власність. – 2020. – № 4. – С. 45-49.
- Фролова, Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [Текст] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 2. – С. 469-474.
- Чачуна, А. Реєстрація торговельної марки у спекулятивних цілях [Текст] / А. Чачуна // Інтелектуальна власність. – 2010. – № 2. – С. 36-38.
- Чеботарьов, В. Правові передумови виникнення конфліктів, пов'язаних із реєстрацією назв літературних і художніх творів в якості торговельних марок [Текст] / В. Чеботарьов, Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. – 2008. – № 1. – 15-19.
- Чорій, М. В. Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесу [Текст] / М. В. Чорій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 118-127.
- Штовба, С. Д. Генетична оптимізація розміщення зовнішньої реклами торгових марок [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба, А. А. Яковенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 2. – С. 134-138.
|