Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Ганущак-Єфіменко, Л. М.
    Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко
    // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 9. – С. 104-111.

   Запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним потрфелем, управління зв'язками з покупцями, управління зв'язками з посередниками, управління зв'язками з постачальниками, управління з громадськістю.

  УДК 339.138:005.936.3


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2011. – № 9.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'