Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Ганущак-Єфіменко, Л. М.
    Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко
    // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 12. – С. 170-174.

   Визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд.

  УДК 005.41:339.139


            


Є складовою частиною документа Актуальні проблеми економіки [Текст]. – 2011. – № 12.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'