Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Мороз, О. В.
    Філософія і методологія наукових пошуків створення ефективної моделі брендингу на регіональних ринках України [Текст] / О. В. Мороз, О. В. Пашенко
    // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. – № 1(46). – С. 17-22.

   Розглянуто теоретико-методологічні і практичні аспекти проблеми управління процесами створення і захисту товарної марки. Описано методи оцінки капіталу бренда.

  УДК 330.347.772


            


Є складовою частиною документа Вісник Вінницького політехнічного інституту [Текст] : Науковий журнал. № 1(46) / МОН України. – Вінниця : ВДТУ, 2003. – 107 с.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'