Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
контакт-центр
Документи:
- Балькін, Г. Ф. Контакт-центри в мережах загального користування як фактор підвищення ефективності підприємств [Текст] / Г. Ф. Балькін // Зв'язок. – 2008. – № 3. – 8-13.
- Варганич, Е. Платформа для телекоммуникационного бизнеса [Текст] / Е. Варганич // Сети и телекоммуникации. – 2011. – № 4. – С. 30-33.
- Дембіцька, С. В. Профілактика порушення психічного здоров'я працівників контакт-центрів [Текст] / С. В. Дембіцька, М. І. Кудлаєнко // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 квітня 2016 р. : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 03-04 квітня 2016 р. / МОН України, ВНТУ, ВННІЕ ТНЕУ, ЖДУ ім. І. Франка, Мозирський педагогічний університет ім. І. П. Шамякіна. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 97-99.
- Пінаєва, О. Ю. Підготовка операторів контакт-центру до використання комп’ютерних технологій [Текст] / О. Ю. Пінаєва, Б. О. Пінаєв // Матеріали III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців", 29-30 березня 2018 р. : збірник наукових праць / МОН України, ВНТУ, ВННІЕ ТНЕУ, ЖДУ ім. І. Франка. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – С. 71-74.
- Тернавський, В. О. Автоматизація обробки аварійних подій в інформаційно-технологічній інфраструктурі організації [Текст] / В. О. Тернавський, Д. Й. Калбазов, Ю. М. Лисецький // Математичні машини і системи. – 2020. – № 3. – С. 80-86.
- Харламова, Н. На связи с клиентом [Текст] / Н. Харламова // Сети и телекоммуникации. – 2010. – № 6. – С. 30-35.
|