Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
якість послуг
Документи:
- Балтер, Ю. Б. Параметри та нормативи якості послуг телекомунікаційних мереж загального користування [Текст] / Ю. Б. Балтер // Зв'язок. – 2005. – № 1. – 18-22.
- Бедратий, В. Якість життя та захист прав споживачів [Текст] / В. Бедратий, В. Кирилов, К. Бляха // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2008. – № 3. – 60-66.
- Васілевський, О. М. Нормування індексів відтворюваності та придатності для оцінки показників якості продукції або виробничих послуг [Електронний ресурс] / О. М. Васілевський, В. М. Дідич, О. С. Слободянюк // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2018. – № 1. – С. 42-50.
- Васілевський, О. М. Нормування індексів відтворюваності та придатності для оцінки показників якості продукції або виробничих послуг [Текст] / О. М. Васілевський, В. М. Дідич, О. С. Слободянюк // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2018. – № 1. – С. 42-50.
- Віткін, Л. Місце України у світовій та європейській якості [Текст] / Л. Віткін // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2002. – № 3. – 43-49.
- Галан, Л. В. Вплив фактору якості на поведінкову модель споживача послуг мобільного зв'язку [Текст] / Л. В. Галан, А. Ю. Щуровська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – № 4. – С. 183-193.
- Горбатий, І. Моделі якості послуг телекомунікаційних мереж [Текст] / І. Горбатий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2017. – № 864. – С. 192-200.
- Гребенніков, В. О. Принципи розвитку системи управління якістю послуг галузі та інформатизації [Текст] / В. О. Гребенніков, В. В. Хиленко // Зв'язок. – 2006. – № 5. – 7-10.
- Кільчицький, Є. В. Якість управління - якість послуг: основні положення концепції ефективного управління телекомунікаціями [Текст] / Є. В. Кільчицький // Зв'язок. – 2003. – № 3. – 20-23.
- Кінаш, І. П. Формування туристично-рекреаційної інфраструктури як напрям розвитку екологічних послуг [Текст] / І. П. Кінаш // Екологічний вісник. – 2012. – № 6. – С. 25-26.
- Князєва, Н. О. Багатофакторний критерій якості телекомунікаційних послуг [Текст] / Н. О. Князєва // Зв'язок. – 2007. – № 4. – 8-9.
- Перспективи взаємовідносин між постачальником та споживачем електричної енергії в розрізі введення постанови НКРЕ щодо показників надійності електропостачання [Текст] / Козирський, В. В, О. В. Гай [та ін.] // Енергетика та електрифікація. – 2012. – № 10. – С. 3-5.
- Конті, Т. Самооцінка у організаціях [Текст] / Т. Конті // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2002. – № 1. – 51-56.
- Криворучко, О. Системне оцінювання якості транспортних послуг [Текст] / О. Криворучко // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2011. – № 2. – С. 46-51.
- Визначення метрик якості сервісу у гетерогенній розподіленій cloud-системі [Текст] / О. А. Лаврів, Р. І. Бак, В. З. Пашкевич, М. М. Климаш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Радіоелектроніка та телекомунікації / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2019. – № 914. – С. 36-48.
- Мельник, О. М. Туризм у західному регіоні України і його стратегічні складові [Текст] / О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 6. – С. 191-197.
- Непомнящий, О. М. Саморегулівні організації як механізм підвищення якості робіт (послуг) у будівництві [Текст] / О. М. Непомнящий, О. В. Медведчук // Будівництво України. – 2014. – № 5. – С. 2-9.
- Никитюк, М. Пасажирські автотранспортні послуги: класифікація показників якості [Текст] / М. Никитюк, М. Стригунова // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2011. – № 5. – С. 53-55.
- Палагін, О. В. Новий підхід до визначення якості комунальних послуг [Текст] / О. В. Палагін, В. О. Багацький, О. В. Багацький // Control Systems and Computers = Системи керування та комп'ютери. – 2020. – № 4. – С. 14-20.
- Романенко, І. Аутентичність сокової продукції: проблеми та шляхи вирішення [Текст] / І. Романенко, С. Фоміна // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2009. – № 2. – С. 61-66.
- Тарандушка, Л. А. Морфологічний опис верхнього рівня моделі функціонування автосервісних підприємств [Текст] / Л. А. Тарандушка // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 1. – С. 84-89.
- Тарандушка, Л. А. Морфологічний опис верхнього рівня моделі функціонування автосервісних підприємств [Електронний ресурс] / Л. А. Тарандушка // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 1. – С. 84-89.
|