Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
інтернет-маркетинг, интернет-маркетинг, Internet marketing
Документи:
- Алексєєва, К. А. Аналіз процесу опрацювання WEB-ресурсу інформаційного продукту на основі нечіткої логіки та контент-аналізу [Текст] / К. А. Алексєєва, А. Ю. Берко, В. А. Висоцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2016. – № 843. – С. 122-134.
- Алєксєєва, К. А. Методи підвищення ефективності управління комерційними Веб-проектами за умов невизначеності [Текст] / К. А. Алєксєєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Львівська політехніка, 2015. – № 814. – С. 353-362.
- Висоцька, В. Моделювання процесів розподілення контенту в інтернет-журналах [Текст] / В. Висоцька, М. Сороковський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – С. 110-119.
- Горбаль, Н. І. Просування товарів на міжнародні ринки [Текст] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, Г. І. Садловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 851. – С. 55-61.
- Дубровик, Т. В. Інтернет-маркетингові комунікації в контексті етики [Текст] / Т. В. Дубровик // Актуальні проблеми економіки. – 2018. – № 1. – С. 79-87.
- Жук, О. Сучасні ефективні маркетингові інструменти просування [Текст] / О. Жук // Proceedings Of the XII International Scientific-Practical Conference Internet-Education-Science - 2020, 26-29 May 2020 : dedicated to the 25-th anniversary of the Computer Science Department / Vinnytsia national technical university, Baku state university, Technical university Varna. – Vinnitsia : VNTU, 2020. – С. 190-191.
- Калінін, О. Ю. Потік клієнтів з Facebook та Instagram [Текст] : як заробляти за допомогою соціальних мереж : настільна книга для підприємців і фахівців / О. Ю. Калінін, І. О. Осецимський, О. Аль-Ватар. – Одеса : Олді-Плюс, 2019. – 190 с. – ISBN 978-617-7613-79-3 : 250,00 грн.
- Інтернет як комунікаційний інструмент на службі вищих навчальних закладів – перспектива для освітніх ринків Польщі та України [Текст] / А. Кісьолек, О. Карий, П. Кобіс, О. Прокопенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2018. – № 899. – С. 91-99.
- Кобернюк, С. О. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 204-212. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.204.212.
- Кобернюк, С. О. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств [Текст] / С. О. Кобернюк, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 204-212. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.204.212.
- Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навчальний посібник. Ч. 1 / Н. Р. Кордзая. – Херсон : Олді-Плюс, 2018. – 184 с. – ISBN 978-966-289-292-5 : 215,00 грн.
- Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навчальний посібник. Ч. 2 / Н. Р. Кордзая. – Херсон : Олді-Плюс, 2018. – 164 с. – ISBN 978-966-289-209-3 : 160,00 грн.
- Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Ч. 1 / Н. Р. Кордзая. – Електрон. текст. дані. – Херсон : Олді-Плюс, 2018.
- Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Ч. 2 / Н. Р. Кордзая. – Електрон. текст. дані. – Херсон : Олді-Плюс, 2018.
- Крутова, А. Проблеми аналізу економічної ефективності електронної комерції [Текст] / А. Крутова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2011. – № 5. – С. 107-119.
- Мельниченко, С. Технології Інтернет-маркетингу на підприємствах санаторно-курортного бізнесу [Текст] / С. Мельниченко, Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2009. – № 6. – С. 94-102.
- Пелещишин, А. Дослідження системи організаційних заходів з формування інформаційного образу ВНЗ [Текст] / А. Пелещишин, Р. Корж, О. Трач // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформатизація вищого навчального закладу / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – № 831. – С. 65-73.
- Угольков, Є. О. Світові тенденції використання інструментів інтернет-маркетингу [Текст] / Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління : збірник наукових праць / МОН України. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2017. – № 873. – С. 97-104.
- Фридман, Д. М. Проблемы и перспективы проведения опросов в среде Internet [Текст] / Д. М. Фридман // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 9. – 109-116.
- Чорій, М. В. Роль інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 12. – С. 300-307.
- Сучасні інформаційно-комунікаційні технології [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. Г. Швачич, В. В. Толстой, Л. М. Петречук [та ін.] ; НМетАУ. – Електрон. текст. дані. – Дніпро : НМетАУ, 2017.
- Шелестова, А. Онлайн-сервіси як засоби навчання студентів-документознавців (на прикладі дисципліни “Маркетинг і реклама в Інтернеті”) [Текст] / А. Шелестова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853. – С. 97-103.
|