|
Кобернюк, С. О. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 204-212. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.204.212.
Акцентовано на актуальності проблематики формування та реалізації внутрішньокорпоративної політики цифровізації маркетингу аграрних підприємств. Констатовано, що аспекти діджиталізації та реалізації її потенціалу безпосередньо в сегменті аграрних підприємств в Україні все ще не напрацьовані в достатній мірі. Визначено інструментарій моніторингу процесів цифровізації маркетингу аграрних підприємств, що передбачає врахування системи індикаторів за трьома групами: (1) розвиток внутрішньокорпоративної цифрової системи, (2) цифрова модернізація бізнес-процесів, (3) гармонізація та конвергенція внутрікорпоративних цифрових систем у глобальну систему цифрової економіки України та ЄС. |