Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
аудиторія цільова
Документи:
- Василенко, В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2019. – № 10. – С. 25-29.
- Горбаль, Н. І. Особливості дитячого маркетингу [Текст] / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, В. Т. Шелест // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / МОН України,. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – № 858. – С. 101-107.
- Піх, І. В. Використання машинного навчання для кластеризації цільової аудиторії вебдодатків [Текст] / І. В. Піх, Ю. Ю. Меренич // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2025. – № 3 (180). – С. 121-125. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2025-180-3-121-125.
- Піх, І. В. Використання машинного навчання для кластеризації цільової аудиторії вебдодатків [Електронний ресурс] / І. В. Піх, Ю. Ю. Меренич // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2025. – № 3. – С. 121-125. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2025-180-3-121-125.
|