Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Михайлюта, М. Г.
    Оптимізація комерційних текстів для B2B та B2C сегментів: методи впливу на цільову аудиторію [Текст] / М. Г. Михайлюта
    // Економіка. Фінанси. Право. – 2025. – № 5. – C. 84-89.

   У статті визначено фундаментальні відмінності у сприйнятті текстової інформації представниками В2В і В2С аудиторій.

  УДК 659.1:005.52


            


Є складовою частиною документа Економіка. Фінанси. Право [Текст] : Щомісячний інформаційно-аналітичний журнал. – 2025. – № 5.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'