Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Василенко, В.
    Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Василенко
    // Вісник Книжкової палати. – 2019. – № 10. – С. 25-29.

   У статті розглянуто процес формування іміджу ЗВО. Виокремлено основні групи представників цільової аудиторії, на які спрямовано вплив внутрішнього та зовнішнього іміджів закладу вищої освіти.

  УДК 378.04.5


            


Є складовою частиною документа Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал. – 2019. – № 10.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'