Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
імідж ВНЗ
Документи:
- Василенко, В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2019. – № 10. – С. 25-29.
- Василенко, В. Побудова моделі формування іміджу закладу вищої освіти в Україні [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2021. – № 11. – С. 18-23.
- Василенко, В. Соціокомунікаційні технології інмутації як негативний чинник впливу на процес формування іміджу ЗВО: способи нівелювання [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. – 2019. – № 4. – С. 16-20.
- Василенко, В. Ю. Система рейтингування як складова процесу формування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Ю. Василенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2019. – № 2. – С. 116-123.
- Войцеховська, О. О. Системний підхід до аналізу процесу функціонування закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, О. В. Слободянюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 1. – С. 31-40.
- Войцеховська, О. О. Системний підхід до аналізу процесу функціонування закладу вищої освіти [Текст] / О. О. Войцеховська, Б. І. Мокін, О. В. Слободянюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 1. – С. 31-40.
- Киричок, А. Використання нових медіа у формуванні іміджу ВНЗ [Текст] / А. Киричок // Вісник Книжкової палати. – 2015. – № 2. – С. 42-45.
- Кубко, В. Корпоративна культура як об'єднальна основа вищих навчальних закладів [Текст] / В. Кубко // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 11. – С. 43-46.
- Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів : Quo Vadis? [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2010. – № 4. – С. 55-63.
- Кушнаренко, Н. Біобібліографічні покажчики як засіб формування позитивного іміджу освітньо-наукового закладу [Текст] / Н. Кушнаренко, С. Євсеєнко // Вісник Книжкової палати. – 2016. – № 9. – С. 48-52.
- Литвин, А. Роль зв'язків з громадськістю у формуванні іміджу вищого навчального закладу [Текст] / А. Литвин // Соціальна психологія. – 2009. – № 3. – С. 125-129.
- Омелянович, Л. До нових висот : Донецькому національному університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського - 90 років! [Текст] / Л. Омелянович // Науковий світ. – 2011. – № 2. – С. 16.
- Раєвнєва, О. Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг [Текст] / О. Раєвнєва // Вища школа. – 2015. – № 9-10. – С. 109-126.
- Субіна, О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг [Текст] / О. Субіна // Вища школа. – 2011. – № 1. – С. 46-54.
|