Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
імідж, имидж
Підтеми:
Документи:
- Акайомова, А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [Текст] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. – 2010. – № 1. – С. 54-60.
- Аніщенко, В. О. Роль корпоративної культури у прийнятті управлінських рішень [Текст] / В. О. Аніщенко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 3. – С. 64-72.
- Данильчук, Л. А. Основы имиджа и этикета [Текст] : Учебное пособие / Л. А. Данильчук. – К. : Кондор, 2004. – 234 с. – ISBN 966-8251-35-0.
- Левченко, Н. Профессиональный праздник - весомая составляющая имиджа библиотеки [Текст] / Н. Левченко // Бібліотечний форум України. – 2013. – № 3. – С. 21-23.
- Нікіфорова, Л. О. Узагальнена модель оцінювання динамічного зростання кар'єри працівника [Текст] / Л. О. Нікіфорова // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1782-1785.
- Почепцов, Г. Г. Имиджелогия [Текст] / Г. Г. Почепцов. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : "Рефл-бук", К."Ваклер", 2001. – 704c. – ISBN 5-87983-096-9.
- Ржеуський, А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Текст] / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. – 2013. – № 8. – С. 17-21.
- Руденко, В. Перспективи розвитку раціональної архитектури в Україні [Текст] / В. Руденко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : науково-технічний збірник / МОН України, КНУБА. – Київ : КНУБА, 2016. – Вип. 43 : ч. 2. – С. 383-387.
- Ткаченко, Н. Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. – 2017. – № 3. – С. 89-95.
- Філіппова, С. Методика та засади оцінювання інвестеційно-інноваційного рейтингу та іміджу Одеського регіону [Текст] / С. Філіппова, Г. Смоквіна // Проблеми науки. – 2008. – № 3. – С. 8-14.
- Юхимчук, С. В. Розробка критерію та оцінювання іміджу позичальника комерційного банку [Текст] / С. В. Юхимчук, А. О. Азарова // Вісник ВПІ. – 1998. – № 1. – С. 37-46.
|