Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
дослідження маркетингове, исследование маркетинговое
Документи:
- Dent, M. Marketing action research approach: career of a professional marketeer [Текст] / M. Dent, Sek Khin E. Wong // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 6. – С. 360-366.
- Акімов, Д. Соціальний маркетинг : предмет і основні типи [Текст] / Д. Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2009. – № 1. – С.186-206.
- Вовк, В. М. Моделювання економічних процесів підприємства [Текст] : монографія / В. М. Вовк, Н. І. Камінська, С. С. Прийма ; МОН України, ЛНУ ім. І. Франка. – Львів : Коло, 2011. – 448 с. – ISBN 978-966-2405-57-6 : 145,00 грн.
- Гольцев, Д. Г. Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров [Текст] / Д. Г. Гольцев // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 2. – С. 61-68.
- Гончаренко, Т. В. Огляд сучасних методів маркетингових досліджень [Текст] / Т. В. Гончаренко, Н. О. Каменчук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції управління фінансовими та інноваційними процесами в умовах ринкових перетворень" 2 березня 2012 р. / МОНМС України, ВНТУ, ЧНУ ім. Ю. Федьковича, ЗНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – С. 269-271.
- Горькова, Ю. И. Обзор существующих методов маркетинговых исследований [Текст] / Ю. И. Горькова // Изв.ВУЗов.Машиностроение. – 2005. – № 3. – 65-68.
- Дума, О. І. Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку [Текст] / О. І. Дума, М. С. Мельник // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2021. – Vol. 3, № 2. – С. 29-39.
- Замула, І. В. Аналіз рентабельності екологічно чистої продукції при маркетинговому дослідженні. [Текст] / І. В. Замула // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 8. – С. 317-322.
- Иванова, Н. С. Концепция маркетинговых исследований конкурентноспособности металлорежущих станков [Текст] / Н. С. Иванова // Изв.ВУЗов.Машиностроение. – 2001. – № 5. – 58-63.
- Ілляшенко, С. М. Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок [Текст] / С. М. Ілляшенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 668 : Проблеми економіки та управління. – С. 68-74.
- Князева, Е. А. Особенности маркетингового исследования рынка почтовых услуг [Текст] / Е. А. Князева, А. С. Попов // Зв'язок. – 2003. – № 6. – 36-38.
- Коробченко, С. О. Методологічні підходи щодо оснащення Сил оборони України зразками озброєння і військової техніки, які постачаються в Україну у вигляді матеріально-технічної допомоги [Текст] / С. О. Коробченко, П. О. Лук'янов // Озброєння та військова техніка. – 2022. – № 2. – С. 3-8.
- Крупчатнікової, Ю. С. Теоретико-прикладні аспекти маркетингової діяльності в Україні [Текст] / Ю. С. Крупчатнікової // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 2015-2017.
- Кухар, А. В. особливості управління маркетинговою інформацією виробничого підприємства [Текст] / А. В. Кухар // Матеріали XLV науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2016), 02-22 березня 2016 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – Т. 3. – С. 1912-1915.
- Лабурцева, О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. – 2018. – № 9. – С. 139-152.
- Луценко, І. Ринок меблів в Україні: стан і тенденції розвитку (маркетингові дослідження) [Текст] / І. Луценко // Вісник Київського державного торговельно-економічного університету. – 2000. – № 1. – 90-94.
- Мних, О. Б. Маркетингове дослідження ринку кондитерських виробів України [Текст] / О. Б. Мних, О. Г. Гаврилюк // Наукові вісті НТУУ КПІ. – 2000. – № 2. – 134-139.
- Окландер, М. Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України [Текст] / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України. – 2008. – № 11. – С. 47-56.
- Парсяк, В. Н. Методологічні передумови здійснення маркетингових досліджень у сфері обігу цінних паперів [Текст] / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс // Фінанси України. – 2006. – № 7. – 69-78.
- Пушкар, Г. О. Інформаційне забезпечення вітчизняного ринку інтер'єрного текстилю [Текст] / Г. О. Пушкар, Б. Б. Семак // Науково-технічна інформація. – 2011. – № 3. – С. 45-50.
- Фридман, Д. М. Проблемы и перспективы проведения опросов в среде Internet [Текст] / Д. М. Фридман // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 9. – 109-116.
- Шандрівська, О. Є. Ринок непродовольчих товарів в Україні:тенденції розвитку в умовах кризи [Текст] / О. Є. Шандрівська, І. Т. Антін // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, № 2. – С. 212-220.
- Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 11. – 32-38.
|