Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
діяльність пізнавальна, деятельность познавательная
Документи:
- Астахова, К. Активізація пізнавальної діяльності студентів: підходи приватного ВНЗ [Текст] / К. Астахова // Вища освіта України. – 2003. – № 1. – С. 106-110.
- Башенцева, О. А. Інтеграція в курс хімії математичних методів як спосіб активізації навчання іноземних студентів [Текст] / О. А. Башенцева, В. В. Даценко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2018. – Вып. 83. – С. 48-53.
- Бісікало, О. В. Представлення пізнавальної діяльності на основі інфологічної моделі образного мислення людини [Текст] / О. В. Бісікало // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. – 2009. – № 1. – С. 90-96.
- Бісікало, О. В. Проектування процесів дистанційного навчання на основі формалізації пізнавальної діяльності людини [Текст] / О. В. Бісікало // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2005. – № 3. – С. 274-280.
- Гесаль, О. С. Роль структурирования в дистанционных курсах [Текст] / О. С. Гесаль, Н. А. Насонова, С. І. Петришин // Електронні інформаційні ресурси в освіті і науці: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 2013 року / ВНТУ. – Вінниця : Вінницький обласний ін-т після дипломної освіти педагогічних працівників, 2013. – С. 33-34.
- Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови у ВНТЗ [Текст] / І. В. Гіренко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины, ХНАДУ, Северо-Восточный научный центр Транспортной академии Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2014. – Вып. 64. – С. 7-10.
- Дембіцька, С. В. Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання [Електронний ресурс] / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2016. – № 1. – С. 53-58.
- Дембіцька, С. В. Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання [Текст] / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2016. – № 1. – С. 53-58.
- Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів [Текст] / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОН України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2013. – № 775 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 29-35.
- Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа. – 2012. – № 11. – С. 77-82.
- Катеруша, О. Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів [Текст] / О. Катеруша // Вища школа. – 2009. – № 12. – С. 53-60.
- Кожухар, Ж. В. Пізнавальна діяльність майбутніх фахівців: історико-педагогічний аспект [Текст] / Ж. В. Кожухар // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 65. – С. 56-61.
- Кузнецова, І. Феноменологічні виміри навчальної діяльності [Текст] / І. Кузнецова // Вища освіта України. – 2022. – № 4. – С. 29-35.
- Манойлова, С. В. Кваліметрична оцінка рівнів самостійності учнів [Текст] / С. В. Манойлова // Вісник ВПІ. – 2001. – № 1. – С. 85-89.
- Манькевич, Т. В. Складові активізації пізнавальної діяльності під час вивчення [Текст] / Т. В. Манькевич // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України ; Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 63 : ч. 1. – С. 84-88.
- Марігодов, В. К. Експертне оцінювання методів активізації пізнавальної діяльності та творчості [Текст] / В. К. Марігодов // Проблеми освіти. – 2008. – Вип. 57. – С. 74-77.
- Марігодов, В. К. Технологія організації та проведення практичних занять у формі бліц-гри [Текст] / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко // Нові технології навчання : науково-методичний збірник / МОН України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. – К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2010. – Вип. 65. – С. 115-118.
- Насонова, Н. А. Информационный дизайн в учебном процессе [Текст] / Н. А. Насонова, С. И. Петришин // Електронні інформаційні ресурси в освіті і науці: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 2013 року / ВНТУ. – Вінниця : Вінницький обласний ін-т після дипломної освіти педагогічних працівників, 2013. – С. 75-77.
- Решетніченко, А. Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умови забезпечення якості вищої освіти [Текст] / А. Решетніченко, С. Шевченко // Вища школа. – 2009. – № 10. – С. 34-43.
- Скалецький, М. П. Особа вченого та особливості пізнавальної діяльності у класичній та некласичній науці [Текст] / М. П. Скалецький // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 2 - 3 Жовтня 2014 року / МОНМС України, ВНТУ, Новий університет Лісабону, Люблінська політехніка, НДУ ім. Я. Мудрого. – Вінниця : ВНТУ, 2014. – С. 60-62.
- Солдатенко, М. М. Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності [Текст] / М. М. Солдатенко // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 9-11.
|