|
Дембіцька, С. В. Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання [Текст] / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2016. – № 1. – С. 53-58.
Викладено інформацію щодо особливостей управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом використання методів проектного навчання. Запропоновано низку методичних рекомендацій з організації проектного навчання у вузах III–IV рівнів акредитації під час вивчення безпеки життєдіяльності. З'ясовано, що проектний підхід значно підвищує мотивацію студентів до вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності», переводить отримані теоретичні відомості в практичну площину. Однак метод дослідницьких проектів обов'язково повинен ґрунтуватися на використанні сучасних інформаційних технологій і засобів автоматизації розрахунків. |