Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Шведюк, Ю.
    Дослідження ролі маркетингових стратегій у системі управління стартап- проєктами [Текст] / Ю. Шведюк
    // Вісник економіки. – 2025. – № 1. – С. 9-22.

   Досліджено зміст системи управління стартап-проєктами та особливості фінансування стартапів. Об’єктом дослідження обрано ТОВ «ДЖАСТАНСВЕР Україна», побудовано Lean бізнес-модель і виконано PEST-аналіз впливу чинників зовнішнього середовища. Обґрунтовано алгоритм постановки завдання та делегування повноважень між керівництвом та працівниками ІТ- компанії. Запропоновано механізм формування та реалізації маркетингової стратегії ІТ-компанії і розроблено практичні рекомендації для покращення системи управління стартап-проєктами.

  


            


Є складовою частиною документа Вісник економіки [Текст] = Herald of Economics : науковий журнал / Західноукраїнський національний університет. – 2025. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'