Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
бренд-менеджмент
Документи:
- Боковець, В. В. Управління іміджем підприємства [Електронний ресурс] : електронний навчальний посібник комбінованого (локального та мережного) використання / В. В. Боковець ; ВНТУ. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2024.
- Ганущак-Єфіменко, Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 12. – С. 170-174.
- Кендюхов, О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу [Текст] / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 11. – С. 131-137.
- Махнуша, С. М. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу [Текст] / С. М. Махнуша // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 1. – 80-86.
- Штовба, О. В. Нечіткі технології в бренд-менеджменті [Текст] / О. В. Штовба // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ - 2017), 15-24 березня 2017 р. : збірник доповідей / МОН України, ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Т. 3. – С. 2512-2517.
|