|
Гудзь, Ю. Ф. Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.
При розробці маркетингової стратегії потрібно застосовувати ситуаційний підхід, тобт, зіставляти кілька сценаріїв маркетингової діяльності з докладним описом маркетингових політик, з економічною оцінкою роботи компанії, з прогнозами продажів та оцінювати ризики, вибирати найбільш прийнятну маркетингову стратегію. Для збереження та зміцнення позиції лідера на ринку, що змінюється, необхідно постійно контролювати зміни в маркетинговій діяльності підприємства. Успішна маркетингова діяльність залежить від правильно поставлених,чітко сформульованих та досягнутих цілей. |