Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Гудзь, Ю. Ф.
    Етапи формування маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Ф. Гудзь, Ю. О. Джерелюк, Ю. В. Кравчик
    // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 197-203. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.197.203.

   При розробці маркетингової стратегії потрібно застосовувати ситуаційний підхід, тобт, зіставляти кілька сценаріїв маркетингової діяльності з докладним описом маркетингових політик, з економічною оцінкою роботи компанії, з прогнозами продажів та оцінювати ризики, вибирати найбільш прийнятну маркетингову стратегію. Для збереження та зміцнення позиції лідера на ринку, що змінюється, необхідно постійно контролювати зміни в маркетинговій діяльності підприємства. Успішна маркетингова діяльність залежить від правильно поставлених,чітко сформульованих та досягнутих цілей.

  УДК 339.13


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2023. – № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 2





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'