Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
CRM-система
Підтеми:
Документи:
- Варганич, Е. CRM: особенности внедрения [Текст] / Е. Варганич // Сети и телекоммуникации. – 2010. – № 5. – С. 38-45.
- Верес, О. М. Концептуальна модель інтелектуальної інформаційної системи малого підприємства [Текст] / О. М. Верес, Х. І. Микіч // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : збірник наукових праць / МОНМС України, НУ "Львівська політехніка". – Львів : НУ "Львівська політехніка", 2014. – № 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 30-38.
- Гайдай, Б. О. Аналіз і моделюванняпереваг користувачів соціальних мереж (на англ. мові) [Текст] / Б. О. Гайдай, Р. В. Артюх, О. В. Малєєва // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2018. – № 1(3). – С. 5-12.
- Подход к моделированию и проектированию CRM-систем [Текст] / П. П. Игнатенко, В. М. Ткаченко, И. А. Стрелов, Р. А. Дудник // УСиМ. – 2005. – № 2. – 57-65.
- Костинець, Ю. В. Інформаційне забезпечення маркетингового управління на ринку посередницьких послуг [Текст] / Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – № 11. – С. 73-77.
- Лях, Д. Керування доступом на основі атрибутів в інформаційний системах класу CRM та ERP [Текст] / Д. Лях, М. Коломицев, С. Носок // Захист інформації. – 2021. – Т. 23, № 3. – С. 177-184.
- Савчук, Т. Двоетапний підхід при вирішенні задач сегментації архівів даних клієнтів в CRM-системах [Текст] / Т. Савчук, О. Карпенко // Proceedings of the Eighth International Scientific-Practical Conference "Internet-Education-Scince" (IES - 2012), 1-5 October, 2012 : збірник праць восьмої міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1 - 5 жовтня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Ін-т інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії. – Vinnytsia : VNTU, 2012. – С. 211.
- Харламова, Н. На связи с клиентом [Текст] / Н. Харламова // Сети и телекоммуникации. – 2010. – № 6. – С. 30-35.
- Шарапа, О. М. Управління відносинами з клієнтами через впровадження CRM-систем як складова ефективного ведення бізнесу [Текст] / О. М. Шарапа // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 7. – С. 175-183.
- Яворовенко, Є. Аналіз існуючих CRM-систем закладів громадського харчування [Текст] / Є. Яворовенко, О. Никитенко // Контроль і управління в складних системах (КУСС-2020) : XV Міжнародна конференція : тези доповідей, Вінниця, 8-10 жовтня 2020 року / ВНТУ, ХНУРЕ. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – С. 163-165.
- Яровий, А. Програмний модуль багатовимірного аналізу даних для CRM-системи [Текст] / А. Яровий, Л. Гнаповська // Proceedings of the Eighth International Scientific-Practical Conference "Internet-Education-Scince" (IES - 2012), 1-5 October, 2012 : збірник праць восьмої міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1 - 5 жовтня 2012 року / МОНМС України, ВНТУ, Ін-т інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії. – Vinnytsia : VNTU, 2012. – С. 48.
|